czwartek, 27 czerwca 2013

Wieje

Był egzamin i już po egzaminie. Wykręciłam nogi na obcasach, ale jakoś poszło. Oby.
Zapłaciłam akademik. "Nowiuśkie regały" kosztują mnie 12 zł podwyżki na miecha w przyszłym roku za akademik. Kocham uniwerek...

"Pożycz kasę, bo ty jeszcze masz, bo tobie to na co potrzebne..." Dziękuję. I całuski nawet były. Hmm, niepodobna to. Chuj. Jutro wyprowadzka. "No ale na paliwo to dać musisz." Oczywiście. Ponieważ sponsoruje mnie uniwerek. Ponieważ śpię na forsie. Ponieważ gdybys miał więcej oleju w głowie, twoje dzieci nie musiałyby harować jak głupie, podczas gdy reszta świata świętuje wolne, ewentualnie ma, kurwa, kibel w domu i ciepłą wodę! 
Jestem spokojna.

[...]

Eh... Gdyby tak móc przespać życie. Ale na razie mogę przespać co najwyżej popołudnie.

A miałaś pipo sprzątać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz